مطالب آموزشی کمپینگ

بهترین 13 صندلی سفری، راهنمای خرید صندلی تاشو کمپینگ

8 Best Travel Chairs Folding Camping Chair Buying Guide
()

در ادامه بهترین صندلی های سفری و کمپینگ را به شما معرفی میکنیم، این محصولات همگی در کوه مان موجود هستند و از لحاظ کیفیت و رضایتمندی مشتریان، جواب خود را پس داده اند، پس با خیال راحت به ما اعتماد کنید. میتوانید با کلیک روی اسم آنها اقدام به بررسی، مشاهده مشخصات دقیق و خرید کنید.

قبل تر مقاله ای هم با عنوان بهترین میزهای سفری منتشر کردیم و به طور جداگانه میزهای مناسب کمپینگ را معرفی کردیم که از این لینک قابل مطالعه است.

بهترین صندلی های مسافرتی که میتوانید خرید کنید

1- صندلی سفری تاشو آریامن

صندلی سفری تاشو آریامن

صندلی سفری تاشو آریامن

صندلی سفری آریامن تاشو یک محصول کاربردی و محبوب است که برای استفاده در هر مکانی مناسب است. می توانید از این صندلی در حیاط، تراس، پارک، طبیعت، کمپینگ و غیره استفاده کنید.

 

صندلی تاشو آریامن به صورت ارگونومیک طراحی شده تا راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد. این صندلی دارای نشیمنگاه نرم و راحت است که از خستگی و احساس ناراحتی شما جلوگیری می کند.

مشاهده مشخصات دقیق و خرید صندلی سفری تاشو آریامن

2- صندلی سفری تاشو پرستیژ

صندلی سفری تاشو پرستیژ

صندلی سفری تاشو پرستیژ

صندلی تاشو سفری پرستیژ یک صندلی با طراحی ارگونومیک و کاربردی است که می تواند همراه همیشگی شما در سفرها و طبیعت گردی باشد. این صندلی از پارچه برزنتی با کیفیت ساخته شده است که به راحتی تغییر رنگ و شکل نمی دهد و در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم است.

صندلی سفری تاشو پرستیژ

صندلی سفری تاشو پرستیژ

این صندلی سفری، دارای رویه دولا با لایه الیاف ضخیم لایکو، و از پارچه جودون دولایه با الیاف داخلی ساخته شده است. این پارچه از کیفیت بالایی برخوردار است و در برابر پارگی و سایش مقاوم است. همچنین این پارچه در برابر رطوبت و نور خورشید مقاوم است و می توانید به راحتی از آن در فضای باز استفاده کنید.

مشاهده مشخصات دقیق و خرید صندلی سفری تاشو پرستیژ

3- صندلی سه پایه ماهیگیری سفری آریامن

صندلی سه پایه ماهیگیری سفری آریامن

صندلی سه پایه ماهیگیری سفری آریامن

بر خلاف نمونه های مشابه، این محصول بسیار با کیفیت بوده و ساخت دقیقی دارد. جنس پارچه های صندلی مسافرتی سه پایه تاشو از نانو آبگریز است و پایه هایی آهنی با قطر 20 میلی‌متر و ضخامت 0.9 میلی‌متر که روکش رنگ الکترواستاتیک دارند و بسیار مقاوم هستند.

صندلی سه پایه ماهیگیری سفری آریامن

صندلی سه پایه سفری آریامن

از بابت مقاومت نگران نباشید، این صندلی تا 120 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل میکند. برای سهولت در حمل و نقل صندلی طوری طراحی شده که با یک چرخش ریز جمع شده و درون کیف مخصوص قرار خواهد گرفت.

مشاهده مشخصات دقیق و خرید صندلی سه پایه سفری آریامن

4- صندلی سفری تاشو کایوت مدل اکسپلور

صندلی سفری تاشو کایوت مدل اکسپلور

صندلی سفری تاشو کایوت مدل اکسپلور

این صندلی وزنی حدود 5 کیلوگرم دارد که جابه جایی و حمل و نقل آسانی را برای شما رقم می زند و میزان وزنی که می تواند تحمل کند در کل 130 کیلوگرم می باشد.

صندلی تاشو کمپینگ اکسپلور

صندلی تاشو کمپینگ اکسپلور

جنس پارچه ای که در تولید این صندلی به کار گرفته شده است، پارچه 600 گرمی برزنتی می باشد و فریم های فلزی این صندلی نیز با کمک رنگ الکتروستاتیک رنگ شده اند و این رنگ وارداتی می باشد و باعث می شود که جلوه و زیبایی صندلی دو چندان شود.

مشاهده مشخصات دقیق و خرید صندلی سفری کایوت مدل اکسپلور

5- صندلی سفری تاشو کایوت مدل ادونچر

صندلی سفری تاشو کایوت مدل ادونچر

صندلی سفری تاشو کایوت مدل ادونچر

تمامی قسمت هایی که به یکدیگر قفل شده است از بست های شیک و محکم استفاده شده است تا در حین زیبایی مفاومت بالایی را نیز داشته باشد و در مدت زمان زیاد خراب نشود. صندلی ادونچر با وزن 6 کیلوگرم، سنگین ‌تر از صندلی اکسپلور با وزن 5 کیلوگرم است.

صندلی تاشو کمپینگ ادونچر

صندلی تاشو کمپینگ ادونچر

فریم های این صندلی از آهن های 22 میلی‌متری ساخته شده است که با رنگ های الکترواستاتیک رنگ شده اند که این رنگ ها وارداتی می‌باشند و ظاهری زیبا و شیک به محصول می ‌بخشند و بالاترین کیفیت را برای شما رقم می ‌زنند.

مشاهده مشخصات دقیق و خرید صندلی سفری کایوت مدل ادونچر

6- صندلی سفری تاشو تیتو کمپ مدل REST

صندلی سفری تاشو تیتو کمپ مدل REST

صندلی سفری تاشو تیتو کمپ مدل REST

این صندلی تنها 3400 گرم بوده و بعد از جمع کردن آن در یک ساک مخصوص جاگرفته و به راحتی در صندوق عقب ماشین قابل جاگیری است. این محصول به صورتی طراحی شده تا به راحت ترین شکل ممکن باز و بست شود و نیاز به عملیات خاصی برای برپاکردن آن نیست.

 

پارچه های به کار رفته در آن مرغوب بوده و قابلیت شستشو نیز دارند. همچنین تحمل وزن 110 کیلوگرم را داشته و در ساخت آن از پایه های محکمی به کار رفته است.

مشاهده مشخصات دقیق و خرید صندلی سفری تیتو کمپ مدل REST

7- صندلی سفری تاشو کایوت مدل تاینی

صندلی سفری تاشو کایوت مدل تاینی

صندلی سفری تاشو کایوت مدل تاینی

در صندلی تاشو کایوت تاینی، از ابر با دانسیته 30 کیلویی استفاده شده است. ابر با دانسیته بالا، باعث می‌ شود که نشیمن صندلی نرم و راحت باشد و وزن فرد را به خوبی توزیع کند. این امر از خستگی و درد کمر جلوگیری می‌ کند و باعث می‌ شود که بتوانید مدت زمان طولانی ‌تری روی صندلی نشست. این ویژگی همچنین باعث دوام بیشتری صندلی می شود.

صندلی تاشو کایوت مدل تاینی

صندلی تاشو کایوت مدل تاینی

این صندلی تاشو دارای دو جیب جانبی کوچک برای نگهداری وسایل ضروری است. در هنگام خرید صندلی سفری تاینی با کیف مخصوص حمل و نگهداری عرضه می شود که جابجایی آن را در سفر هایتان برای شما آسان تر می کند.

مشاهده مشخصات دقیق و خرید صندلی سفری کایوت مدل تاینی

8- صندلی سفری تاشو تیتو کمپ مدل کینگ KING

صندلی تیتو کمپ مدل KING

صندلی تیتو کمپ مدل KING

صندلی تیتو کمپ مدل KING با قابلیت تحمل وزن تا 180 کیلوگرم، به وسیله‌ی لوله‌های عمودی استفاده شده به عنوان جک، به شما اطمینان می‌دهد که در هنگام استفاده از آن همیشه امنیت و پایداری را تجربه کنید. همچنین، این صندلی قابلیت شستشوی پارچه را نیز دارد که به شما امکان تمیز نمودن و حفظ بهتر صندلی را می‌دهد.

صندلی سفری تاشو تیتو کمپ مدل کینگ KING

صندلی سفری تاشو تیتو کمپ مدل کینگ KING

یکی از ویژگی‌های جذاب دیگر این صندلی، محلی است که برای قرار دادن لیوان شما در نظر گرفته شده است. با قرار دادن لیوان در این محل، می‌توانید در هر لحظه از نوشیدنی‌تان لذت ببرید. همچنین، صندلی دارای یک محفظه توری در کنار صندلی است که به شما امکان قرار دادن وسایل کوچکی مانند کتاب، نشریه یا هر چیز دیگری را می‌دهد.

مشاهده مشخصات دقیق و خرید صندلی سفری تیتو کمپ مدل KING

9- صندلی سفری تاشو اف آی تی FIT

صندلی مسافرتی تاشو اف آی تی| کوه مان| koohman

این صندلی ساختار پروانه ای دارد و از مواد با کیفیت و بادوام ساخته شده است. بدنه این صندلی از فلز آهن است که استحکام بالایی دارد. نشیمنگاه و پشتی صندلی نیز از پارچه برزنتی ساخته شده است که در برابر سایش و پارگی مقاوم است.

صندلی مسافرتی تاشو اف آی تی| کوه مان| koohman

قابلیت تاشو بودن صندلی، باعث می ‌شود که بتوانید آن را به راحتی جمع‌ کنید و در فضای کم قرار دهید. وزن صندلی مسافرتی تاشو اف آی تی، تنها 1 کیلوگرم است و به راحتی می توانید آن را در کاور مخصوص خود که دارای ابعاد 29*27 است، بگذارید. رویه صندلی از پارچه ای سه لایه تشکیل شده است که به صورت کامل دور دوزی شده است.

مشاهده مشخصات دقیق و خرید صندلی سفری تاشو اف آی تی FIT

10- صندلی تاشو کایوت مدل اکو

صندلی تاشو کایوت مدل اکو

صندلی کایوت 3500 گرم است و یک آدم بالغ یا نوجوان به راحتی می تواند این صندلی را باخود حمل کند. این صندلی به قدری محکم است که تحمل وزن 140 کیلوگرم را دارد. صندلی کایوت تاشو است و دارای یک کاور و کیف برای حمل آسان می باشد که ابعاد کیف حمل آن 20×20×85 سانتی متر است. ابعاد صندلی در حالت باز 50×73×77 سانتی متر است و بسیار احساس راحتی به شما خواهد داد.

صندلی تاشو کایوت مدل اکو

جنس پایه هالوله آهنی با رنگ کوره ای الکترواستاتیک است که در برابر رطوبت مقاوم و در برابر فشار بسیار مستحکم است. جنس رویه صندلی تاشو کایوت مدل اکو پارچه برزنتی ریپ استاپ است که در برابر رطوبت مقاوم است و به راحتی پاره نمی شود. استحکام بسیار زیاد پایه ها و پارچه ها باعث می شود افرادی که وزن بالایی هم تا 140 کیلوگرم دارند بتوانند بدون نگرانی از آن استفاده کنند

مشاهده مشخصات دقیق و خرید صندلی تاشو کایوت مدل اکو

11- صندلی راحت نشین تاشو آریامن

صندلی راحت نشین تاشو آریامن

این صندلی راحت نشین برخلاف مدلهای مشابه، بسیار سبک (950 گرم) و کم حجم است و به راحتی در کیف مخصوص خود قرار می گیرد. این ویژگی باعث می شود که بتوانید صندلی را به راحتی با خود حمل کنید و در هر مکانی از آن استفاده کنید.

ariaman travel chair 1

نصب صندلی راحت نشین آریامن بسیار ساده و سریع است و زیر یک دقیقه زمان میبرد. این صندلی تاشو از مواد با کیفیت و بهره گیری از تکنولوژی نانو ساخته شده که خاصیت آب گریزی دارد، و دارای استحکام بالایی است. این صندلی می تواند وزن تا 120 کیلوگرم را تحمل کند.

مشاهده مشخصات دقیق و خرید صندلی راحت نشین تاشو آریامن

12- ست میز و صندلی سفری تاشو 4 نفره همسفر

ست میز و صندلی 4 نفره همسفر| کوه مان|koohmaan.com

ست میز و صندلی سفری 4 نفره همسفر دارای طول 85، عرض 38 و ضخامت 10 سانتی متر است. اندازه میز باز شده 85*67 سانتی متر است. ارتفاع میز از سطح زمین 67 سانتی متر است. این ارتفاع برای یک میز استاندارد مناسب است و به شما اجازه می دهد به راحتی به وسایل روی میز دسترسی داشته باشید. همچنین، ارتفاع صندلی ها از سطح زمین 41 سانتی متر است.

ست میز و صندلی 4 نفره همسفر| کوه مان|koohmaan.com

اندازه هر کفی صندلی 27*32 سانتی متر است و می توانید به راحتی روی آن بنشینید و استراحت کنید. وقتی این ست را میبندید مثل کیف میشود و با دسته ای که روش آن تعبیه شده، میتوانید مثل کیف سامسونت آن را جا به جا کنید. این محصول فقط 8.5 کیلو گرم وزن دارد، ولی به دلیل کیفیت بالای ساخت میتواند تا نیم تن وزن را تحمل کند!

مشاهده مشخصات دقیق و خرید ست میز و صندلی سفری تاشو 4 نفره همسفر

13- ست 5 عددی میز و صندلی سفری تیتو کمپ مدل OUTDOOR MINI

ست 5 عددی میز و صندلی تیتو مدل OUTDOOR MINI K121| کوه مان |koohmaan

این محصول شامل یک میز جمع شو با ارتفاع 45 سانت و 4 عدد صندلی تاشو بوده که همگی در یک کیف قرار گرفتند. به راحتی در عرض 2 دقیقه نصب و راه اندازی میشود و محفلی برای صرف غذا یا چای برای خانواده تان فراهم خواهد شد. وزن کل ست 7.5 کیلوگرم و ابعاد آن 45*40*65 سانتی ‌متر است که به عنوان ست میز و صندلی سفری، وزن سبکی دارد و می توانید آن را در کمپینگ های خود به راحتی ببرید.

ست 5 عددی میز و صندلی تیتو مدل OUTDOOR MINI K121| کوه مان |koohmaan

این ست میز و صندلی در برابر خوردگی و زنگ ‌زدگی مقاوم است؛ رویه میز جنس مرغوبی دارد که قابل شستشو است. صندلی ‌های این ست نیز از پارچه آلومینیوم ساخته شده ‌اند و خیلی راحت هستند. وزن و ابعاد ست 5 عددی میز و صندلی تیتو مدل OUTDOOR MINI K121 در مقایسه با سایر محصولات مشابه در بازار بسیار مناسب است و از نظر وزن و ابعاد، گزینه‌ ای بسیار مناسب‌ است.

مشاهده مشخصات دقیق و خرید ست 5 عددی میز و صندلی سفری تیتو کمپ مدل OUTDOOR MINI

راهنمای خرید صندلی سفری کمپینگ

رفتن به دل طبیعت و گذراندن اوقات فراغت در کنار دوستان و خانواده یکی از بهترین و کم هزینه ترین تفریحات است. بسیاری از افراد ترجیح می دهند که آخر هفته ها یا در روز های تعطیل به جای مسافرت های لاکچری به دل طبیعت بروند و از زیبایی های آن لذت ببرند. پیاده روی کردن، دوچرخه سواری کردن، صخره نوردی، کمپینگ و.. همگی تفریحات سالم و لذت بخش هستند.

برای رفتن به دل طبیعت باید افراد تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند تا بتوانند با خیال راحت و در آرامش استراحت کنند. لوازم مورد نیاز برای کمپینگ بسیار متنوع و زیاد است. در این بین صندلی کمپینگ یکی از ابزارهای مناسب و ضروری است که به افراد کمک می کند تا به خوبی استراحت کنند.

امروزه صندلی های متنوعی در بازار وجود دارد که هر کدام از آنها دارای یکسری ویژگی و کاربرد هستند. به همین دلیل قبل از خرید آنها باید به نکات مهمی توجه شود. در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با نکات مهمی که هنگام خرید صندلی کمپینگ باید به ان توجه کنید آشنا کنیم.

راهنمای انتخاب صندلی کمپینگ| کوه مان| koohman

صندلی کمپینگ چیست؟

به طور کلی وقتی در مورد صندلی مسافرتی یا کمپینگ صحبت می کنیم منظورمان صندلی های تاشو و سبکی هست که به راحتی می توان ان ها را با خود به طبیعت برد.

این صندلی ها به دلیل قابلیت تا شدن و وزن سبکی که دارند به راحتی قابل حمل هستند. به همین دلیل افراد می توانند از آنها در فضا های بیرونی و توقف های موقت مانند طبیعت گردی، کمپینگ، پیک نیک و… استفاده کنند. تکیه‌گاه تعبیه ‌شده در این صندلی ها معمولا از جنس پارچه‌ای و برزنتی است تا کم وزن و قابل جمع شدن باشد.

پایه های این صندلی ها معمولا از متریال های سبک و مقاوم ساخته می شود و به گونه ای قرار می گیرند که کمترین فضا را اشغال کنند. این صندلی ها به افراد کمک می کنند تا در حین لذت بردن از طبیعت و مسافرت خود به خوبی استراحت کنند و آسوده باشند. امروزه صندلی های کمپینگ را در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می کنند. از این صندلی ها می توان در سفرهای انفرادی، دوستانه و خانوادگی استفاده کرد.

راهنمای انتخاب صندلی کمپینگ| کوه مان| koohman

کاربردهای صندلی مسافرتی چیست؟

شاید با خود فکر کنید به همراه داشتن یک صندلی در مسافرت می تواند دست و پا گیر باشد و همچنین کاربرد چندانی هم نداشته باشد. اگر شما اینطور فکر می کنید باید به شما بگوییم که سخت در اشتباه هستید. زیرا صندلی های کمپینگ به گونه ای طراحی و تولید می شوند که کمترین فضا را اشغال می کنند.

یک صندلی کمپینگ برای استراحت کردن در کنار آتش، بعد از یک پیاده‌روی طولانی در طبیعت، کتاب خواندن، انجام بازی و سرگرمی با دیگر اعضای گروه کمپینگ و گفت‌وگو با آنها، ماهیگیری و.. به شما کمک می کند. با توجه به اینکه مدل های مختلفی از صندلی کمپینگ در بازار وجود دارد شما می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود بهترین مدل را انتخاب کنید.

ویژگی های صندلی کمپینگ

اگر شما هم به دنبال خرید یک صندلی مناسب هستید که در حین سفر به شما احساس راحتی بدهد باید هنگام خرید به ویژگی های آن خوب توجه کنید. یک صندلی مسافرتی باید دارای وزنی سبک باشد تا جا به جایی آن در حین سفر آسان باشد.

همچنین اندازه و ابعاد آن باید به گونه ای باشد که کمترین فضا را در صندوق عقب ماشینتان اشغال کند. نشیمنگاه این صندلی ها باید نرم باشد و هنگام نشستن روی آن احساس راحتی کنید. پایه های صندلی یکی از مهم ترین بخش های آن است که باید از مواد سخت و مقاوم ساخته شود تا در برابر فشار مقاوم باشد.

Criteria for buying travel seats

ظرفیت تحمل وزن استانداردی که برای صندلی های کمپینگ در نظر گرفته شده است وزنی بین 100 الی 150 کیلوم گرم است. یک صندلی خوب و با کیفیت برای کمپینگ دارای وزنی بین 1 تا 7 کیلوگرم است.

برای انتخاب صندلی مورد نظر خود ابتدا به این ویژگی ها توجه کنید تا بتوانید مدلی را انتخاب کنید که هم متناسب با نیازتان هست و هم از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

معیارهای خرید صندلی مسافرتی

همانطور که به آن اشاره کردیم صندلی کمپینگ وسیله برای افزایش راحتی افراد در مسافرت و گردش است. به همین دلیل این وسیله باید دارای ویژگی ها و معیار ها باشد که بتواند توقع افراد را برآورد کند. برای اینکه بتوانید یک صندلی مناسب را انتخاب کنید باید به معیارهای زیر هنگام خرید توجه کنید.

راحتی

تقریبا همه صندلی های که قابلیت تا شدن دارند برای کمپینگ مناسب هستند. با این وجود میزان راحتی این صندلی ها هم متفاوت است. برخی از آنها به گونه ای طراحی شده اند که دارای نشیمنگاه بزرگ تر، تکیه گاه بلندتر، فاصله بیشتر از زمین و.. هستند.

این گونه صندلی ها احساس راحتی بیشتری را برای افراد فراهم می کنند. علاوه بر این برخی از صندلی ها دارای امکاناتی مانند جا لیوانی، جیب بغل، فضای نگهداری بطری و… هستند که به احساس راحتی بیشتر افراد کمک می کنند.

Travel or camping chair

ظرفیت تحمل وزن

یکی دیگر از معیارهای که باید هنگام خرید صندلی مسافرتی به آن توجه کنید ظرفیت تحمل وزن آن است. با توجه به این که صندلی ها دارای مدل ها مختلفی هستند ظرفیت تحمل وزن آنها نیز یکسان نیست. به همین دلیل قبل از خرید باید توجه داشته باشید که آیا صندلی مورد نظر ظرفیت تحمل وزن شما را دارد یا نه.

ارتفاع صندلی

حتما هنگام خرید صندلی به ارتفاع آن توجه داشته باشید. خیلی مهم است که هنگام نشستن روی صندلی پاهای شما در چه وضعیتی قرار می گیرد. در صورتی که ارتفاع صندلی کم باشد هنگام نشستن روی صندلی پاهای شما احساس راحتی نخواهند کرد.

Travel chair applications

به طور کلی می توان گفت که صندلی کمپینگ وسیله ای بسیار کاربردی و مهم است که به شما کمک می کند در مسافرت ها به خوبی استراحت کنید. امروزه مدل های مختلفی از صندلی های تاشو در بازار وجود دارد که هر کدام از آنها دارای یکسری ویژگی هستند.

برای خرید یک صندلی خوب و با کیفیت باید به نکات گفته شده در این مقاله به خوبی توجه کنید. برای خرید بهترین صندلی مسافرتی و سایر تجهیزات کمپینگ می توانید به سایت کوه مان مراجعه کنید.

به این محتوا امتیاز بده

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین نظرات / 5. تعداد نظردهی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *